OBCHODNÉ PODMIENKY
OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Úvodní ustanovení
1.1. Definice
1.1.1. Prodávajícím je společnost VLNEX s.r.o. se sídlem na adrese Dolný Kalník 148, 038 02, Česká republika, IČO: 55208029, DIČ: 2121904004, DIČ: SK2121904004, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem Žilina, od 81285/L. V případě dotazů na Prodávajícího lze využít i kontaktní formulář. (dále jen "Prodávající")
1.1.2. Prodávající je zároveň i provozovatelem internetového obchodu www.vlnex.cz (dále také jako „internetový obchod“). Bankovní spojení: Fio banka, a.s. účtu: SK74 8330 0000 0022 0246 3301.
1.1.3.Kupujícím je každý návštěvník internetového obchodu, bez ohledu na to, zda jedná jako spotřebitel nebo jako podnikatel (dále jen „Kupující“).
1.1.4.Spotřebitelem je kupující fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (dále jen „Spotřebitel“).
1.1.5.Podnikatelem je kupující osoba, která není spotřebitelem. Za podnikatele se považuje i každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele (dále jen "Podnikatel").
1.1.6.Smluvními stranami jsou Prodávající a Kupující (spotřebitel a podnikatel).
1.2. Obchodní podmínky
1.2.1. Tyto Všeobecné Obchodní Podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“ nebo „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu www.vlnex.sk (dále jen „kupní smlouva“).
1.2.2. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí kupní smlouvou, těmito Obchodními podmínkami a právním řádem České republiky, zejména zákonem č.j. č. 40/1964 Sb. (Občanský zákoník) ve znění pozdějších předpisů, zákonem č.j. 513/1991 Sb. (Obchodní zákoník) ve znění pozdějších předpisů, zákonem č.102/2014 S.z. (o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku) ve znění pozdějších předpisů a ostatními obecně závaznými právními předpisy.
2. Uzavření kupní smlouvy, způsob dopravy a platby
2.1. Popis objednávání zboží
2.1.1.Za nákup se pro účely těchto Obchodních podmínek rozumí uzavření kupní smlouvy ve smyslu následujících ustanovení. Nákup prostřednictvím internetové stránky Prodávajícího je možné uskutečnit v několika jednoduchých krocích, přičemž registrace před nákupem není nutná.
V internetovém obchodě lze vyhledat dostupné produkty. Po kliknutí na konkrétní produkt se zobrazí podrobný popis zvoleného zboží, dostupnost, cena. Potvrzením výběru konkrétního produktu se zboží vloží do nákupního košíku, kde je následně možné upravit množství, příp. smazat zvolené zboží. V dalších krocích je třeba zadat kontaktní (fakturační) a dodací údaje a způsob dopravy a platby.
2.2. Nabídka zboží
2.2.1. Nabídka zboží, dostupná prostřednictvím internetového obchodu www.vlnex.cz má pouze informativní charakter. Samotná nabídka zboží se bez dalšího nepovažuje za návrh prodávajícího dodat zboží. Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně nabízeného zboží.
2.3. Objednávka
2.3.1. Objednávku může Kupující vytvořit pomocí formuláře na stránkách internetového obchodu www.vlnex.cz (viz výše bod 2.1.). Potvrzením objednávky podává Kupující závazný návrh na uzavření kupní smlouvy mezi ním a Prodávajícím a potvrzuje, že si tyto Obchodní podmínky přečetl a v celém rozsahu s nimi souhlasí.
2.4. Uzavření kupní smlouvy
2.4.1. Prodávající se zavazuje přijmout návrh k uzavření kupní smlouvy Kupujícího (objednávku), pokud tento návrh není v rozporu s těmito Obchodními podmínkami.
2.5. Způsob dopravy
2.5.1.Není-li v kupní smlouvě dohodnuto jinak, způsob dodání zboží určuje Prodávající. V případě, že je způsob dopravy dohodnut na základě požadavku Kupujícího, nese kupující riziko s takovým způsobem dopravy spojené, včetně případných dodatečných nákladů na zvolený způsob dopravy.
2.5.2. Odesláním objednaného zboží se rozumí jeho odeslání na dodací adresu specifikovanou Kupujícím při vytvoření objednávky.
2.5.3. Poštovné je závislé na výši objednávky a zvoleném způsobu dopravy v souladu s bodem 2.5.1. těchto Obchodních podmínek a je splatné spolu s cenou objednaného zboží v souladu s těmi Obchodními podmínkami.
2.5.4. Přehled o možnostech dopravy a aktuálních cenách je dostupný na následujícím linku zde.
2.6. Způsob platby
2.6.1. Prodávající nabízí následující způsob platby:
- dobírkou
- platba předem bankovním převodem
- platba kartou nebo online převod prostřednictvím internetu přes platební bránu
Při platbě platební kartou nebo online bankovním převodem prostřednictvím internetu přes platební bránu bude Kupující po dokončení objednávky přesměrován na platební server třetí strany, kde vyplní potřebné platební údaje. Po ověření jejich platnosti bude objednávka potvrzena a kupní cena odečtena z účtu Kupujícího.
2.6.2.Všechny změny včetně změn cen v internetovém obchodě jsou vyhrazeny.Cena je platná v době objednání.
2.6.3. Zobrazené kupní ceny nabízeného zboží a služeb obsahují také daň z přidané hodnoty ve stanovené výši v souladu s platným právním řádem České republiky.
2.6.4. Kupující souhlasí s vystavením faktury v elektronické podobě.
2.7. Práva a povinnosti vyplývající z uzavření kupní smlouvy
2.7.1. Prodávající je povinen dodat kupujícímu objednané zboží za dohodnutou cenu a Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit za něj dohodnutou cenu.
2.7.2.V případě porušení podmínek kupní smlouvy nebo obchodních podmínek Kupujícím si Prodávající vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy. Pokud zákon nestanoví jinak, Kupujícímu v takovém případě vzniká povinnost uhradit provozovateli veškeré náklady spojené s jeho objednávkou, zejména pak náklady na zaslání zboží, pokud jej kupující nepřevezme.
2.7.3.Veškerá oznámení Prodávajícího mohou být Kupujícímu doručována na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
2.8.Dárkové poukazy a slevové kódy.
2.8.1.Kupující může při tvorbě objednávky zadat kódy obsažené na zakoupených dárkových poukazech a slevové kódy poskytované Prodávajícím v souladu s jejich pravidly.
2.8.2. Není-li Prodávajícím výslovně uvedeno jinak, dárkové poukazy ani slevové kódy:
- není možné uplatňovat opakovaně;
- není možné vzájemně kombinovat;
- Nelze použít k nákupu dalších poukazů.
- hodnota uplatněných dárkových poukazů / slevových kódů se
rovnoměrně rozpočítává mezi všechny kusy zboží v objednávce, na kterou byl dárkový poukaz/slevový kód uplatněn, v případech zboží, kdy je možno takový poukaz/slevový kód uplatnit.
2.8.3.Slevové kódy nelze uplatnit na zboží ve výprodeji.
2.8.4.V případě odstoupení od kupní smlouvy z jakýchkoli důvodů nebo
jakéhokoliv jiného důvodného vrácení zboží Kupujícím Prodávajícímu zakoupeného na základě slevového kódu, má Kupující nárok na vrácení částky, kterou za nákup zboží skutečně uhradil peněžními prostředky. V případě nákupu zboží s použitím dárkového poukazu vystaví Prodávající nový dárkový poukaz v odpovídající hodnotě.
2.8.5.Dárkové poukazy s uvedeným datem platnosti je nutno využít před vypršením platnosti. V případě, že datum splatnosti dárkového poukazu vyprší před jeho uplatněním, není prodávající povinen vrátit držiteli dárkového průkazu peněžní prostředky ani vydat nový dárkový poukaz ve stejné hodnotě.
2.8.6.Dárkový poukaz ani slevový kód nelze vyměnit za peníze. V případě, že Kupující odebere zboží za nižší cenu než je hodnota dárkového poukazu nebo slevového kódu, nemá nárok na doplacení hodnoty dárkového poukazu nebo slevového kódu ani na nový dárkový poukaz nebo slevový kód na zbytek hodnoty původního uplatněného dárkového poukazu nebo slevového kódu.
3. Dodání zboží
3.1. Dodací lhůta
3.1.1. Prodávající se, při zohlednění podmínek uvedených níže, zavazuje odeslat zboží Kupujícímu v nejbližším možném termínu po připsání platby na jeho bankovní účet, zpravidla v rámci 2–4 pracovních dnů, nejpozději však do 10 pracovních dnů ode dne uzavření kupní smlouvy.
3.1.2. Prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené zpožděním odeslání nebo doručení zboží z jakéhokoli důvodu.
3.2.Přeprava, doručení a převzetí zboží
3.2.1. Kupující nabývá vlastnické právo ke kupovanému zboží jeho převzetím. Okamžikem převzetí zboží také na Kupujícího přechází nebezpečí škody na zboží.
3.2.2. Při převzetí zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě zjištění porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky se doporučuje Kupujícímu zásilku od přepravce nepřevzít a vyplnit záznam o poškození zásilky. Podpisem dodacího listu Kupující potvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.
3.2.3.Reklamace mechanického poškození zboží, neodpovídajícího zboží apod., které nebyly viditelné při převzetí zásilky od přepravce, je Kupující povinen uplatnit okamžitě po jejich odhalení. Prodávající neručí za poškození zboží vzniklé při jeho přepravě, pokud Kupující neprodleně toto poškození neuplatní v souladu s těmito Obchodními podmínkami.
3.2.4.V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
4. Odstoupení od kupní smlouvy
4.1. Odstoupení od kupní smlouvy kupujícím
4.1.1. Kupující - Spotřebitel, který uzavřel kupní smlouvy pomocí prostředků komunikace na dálku (přes internetový obchod), má ze zákona právo bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce odstoupit od této smlouvy v souladu se zákonem, nejpozději však ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží.Formulář pro vrácení zboží spolu s návodem k jeho vyplnění a odeslání je dostupný zde.
4.1.2. Lhůta k odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14-ti denní lhůtě se považuje za zachovanou, pokud Kupující - Spotřebitel v jejím průběhu odešle Prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje.
4.1.3. Kupující - Spotřebitel je povinen po odstoupení od smlouvy zaslat dodané zboží Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, včetně všech jeho součástí a příslušenství.
4.1.4. V případě, že Kupující – Spotřebitel ve smyslu bodu 4. těchto Obchodních podmínek od kupní smlouvy odstoupí, prodávající mu vrátí všechny platby, které Kupující – Spotřebitel v souvislosti s uzavřením smlouvy uhradil, především však kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží.
4.1.5. V případě, že si Kupující – Spotřebitel vybral jiný, než nejlevnější běžný způsob doručení, Prodávající je povinen vrátit náklady na doručení zboží pouze do výše nejlevnějšího běžného způsobu doručení.
4.1.6.Prodávající je povinen vrátit přijaté platby Kupujícímu - Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno vrácené zboží. Vrácení plateb proběhne stejným způsobem, jakým byla přijata.
4.1.7.V případě, že Kupující - Spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy v zákonné 14denní lhůtě a vrácené zboží není kompletní nebo je prokazatelně použito či poškozeno, má Prodávající vůči Kupujícímu - Spotřebiteli nárok na náhradu škody, resp. na částku odpovídající snížené hodnotě vráceného zboží, s čímž Kupující - Spotřebitel tímto souhlasí. Prodávající v takovém případě vrací Kupujícímu Spotřebiteli takto dohodnutou sníženou kupní cenu. V případech, kdy bude zboží dále neprodejné (např. v případě jeho zničení nebo rozsáhlého poškození nebo odstranění symbolů příslušné firemní značky/ loga/ štítku atd.), může pohledávka Prodávajícího činit částku odpovídající plné ceně zboží, s čímž Kupující - Spotřebitel výslovně souhlasí.
4.1.8. Kupující - Spotřebitel bere na vědomí, že nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případech uvedených níže:
- v případě zboží, které bylo speciálně upraveno;
- v případě zboží, které podléhá rychlé zkáze;
- v případě zboží, které bylo po dodání nenávratně smícháno s jiným zbožím;
4.2.Neoprávněné odstoupení od kupní smlouvy
4.2.1.Pokud Kupující odstoupí od kupní smlouvy neoprávněně, Prodávající není povinen vrácené zboží přijmout a je oprávněn ho na náklady Kupujícího odeslat zpět. V případě neoprávněného odstoupení od smlouvy Kupující nemá nárok na vrácení kupní ceny a to ani v případě, že Prodávajícím opětovně odeslané zboží nepřebere, resp. nebude možné Kupujícímu opětovně zboží doručit z důvodů na straně Kupujícího. Kupující s výše popsaným postupem při neoprávněném odstoupení od kupní smlouvy výslovně souhlasí.
4.2.2.Je-li společně se zbožím poskytnut Kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím v souladu s bodem 4. těchto Obchodních podmínek, ztrácí darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a poskytnutý dárek s čím Kupující výslovně souhlasí.
4.3. Odstoupení od kupní smlouvy Prodávajícím
4.3.1.Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v níže uvedených výjimečných případech:
- Kupující uvedl v objednávce neplatné či falešné údaje či porušil jakoukoli jinou zákonnou či smluvní povinnost;
- Objednané zboží je vyprodáno či nedostupné a Prodávající s vynaložením veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží Kupujícímu v předem určené lhůtě nebo ceně, která je uvedena v internetovém obchodě, pokud se s Kupujícím plně nedohodne.
- Mezi uzavřením kupní smlouvy a odesláním objednaného zboží došlo k výrazným změnám cen dodavatele objednaného zboží, k výrazným změnám cen přepravy zboží, nebo bylo-li zboží omylem nabízeno za vadnou cenu a Kupující neakceptuje příslušnou změnu kupní smlouvy. Kupující s tímto postupem pro takové případy výslovně souhlasí.
4.3.2. V případě, že Prodávající ve smyslu bodu 4.3. těchto Obchodních podmínek od kupní smlouvy odstoupí, informuje o tom bezodkladně na elektronickou adresu Kupujícího, která byla jím uvedena v objednávce. Prodávající také bezodkladně vrátí Kupujícímu zaplacenou kupní cenu stejným způsobem, jakým byla přijata.
5. Reklamace zboží – práva z vadného plnění
5.1.Reklamační řád a práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy platnými v České republice.
5.2.Prodávající odpovídá za to, že zboží je v okamžiku jeho převzetí Kupujícím - Spotřebitelem a následně po dobu 24 měsíců, tzn. během zákonem stanovené záruční doby, bez vad.Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojeném k věci nebo v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se zákonná ustanovení o záruce za jakost.Prodávající zejména odpovídá za to, že zboží má v době jeho převzetí Kupujícím - Spotřebitelem a následně po dobu 24 měsíců jakost a vlastnosti, které si smluvní strany dohodly, případně pokud takové ujednání chybí, jakost a vlastnosti, které Prodávající popsal nebo které Kupující - Spotřebitel očekával vzhledem k povaze zboží pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží stejného druhu běžně používá, že zboží je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a že vyhovuje požadavkům právních předpisů.
5.3. Nároky z odpovědnosti za vady může Kupující - Spotřebitel uplatnit u Prodávajícího zasláním reklamace na emailovou adresu info@vlnex.cz Spolu s popisem vady Kupující - Spotřebitel Prodávajícímu sdělí, který z níže uvedených reklamačních práv si zvolil:
- Pokud zboží nemá vlastnosti uvedené v bodě 5.2. těchto Obchodních podmínek, přičemž vadu lze odstranit, má Kupující - Spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.Kupující - Spotřebitel může místo odstranění vady požadovat také výměnu zboží, nebo týká-li se vada jen součásti zboží, výměnu součásti, pokud tím Prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadné zboží za bezvadné, pokud to Kupujícímu - spotřebiteli nezpůsobí závažné obtíže;
- Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se zboží mohlo řádně užívat jako zboží bez vady, má Kupující - Spotřebitel právo na výměnu zboží nebo má právo od Smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší Kupujícímu - Spotřebiteli, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však Kupující - Spotřebitel nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad zboží řádně užívat;
- Pokud Kupující - Spotřebitel neuplatní právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, ani neodstoupí od Smlouvy, může požadovat přiměřenou slevu.Kupující - Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu iv případě, že jde o neodstranitelnou vadu;
Kupující – Spotřebitel není oprávněn svoji volbu bez souhlasu Prodávajícího dodatečně měnit; to neplatí, jestliže Spotřebitel žádal opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.
5.4.Kupující – Spotřebitel je povinen předat reklamované zboží z hygienických důvodů čisté, v opačném případě může Prodávající reklamaci důvodně zamítnout.
5.5.Prodávající neodpovídá za vady v případech, kdy Kupující - Spotřebitel:
- ¦způsobil vadu použitím zboží v rozporu s návodem k obsluze nebo neodbornou instalací;
- ¦způsobil vady nesprávným nebo nadměrným používáním zboží;
- ¦skladoval nebo provozoval zboží v nevhodném prostředí;
- vadvady zboží způsobila třetí osoba odlišná od prodávajícího a bez jeho zavinění;
- vadvady zboží vznikly v důsledku živelné katastrofy;
5.6.Na dárky a další bezplatně poskytnutá plnění, která jsou poskytována zcela zdarma, nelze uplatňovat jakékoli nároky Kupujícího - Spotřebitele vyplývající z odpovědnosti za vady.
5.7.V případě, že dojde k poškození zboží v průběhu přepravy důsledkem špatného zacházenídoručovatelem, Kupující-Spotřebitel může převzetí takto poškozeného zboží odmítnout. V případě, že se Kupující – Spotřebitel rozhodne zboží přesto převzít, Prodávající doporučuje Kupujícímu - Spotřebiteli zásilku před doručovatelem otevřít, pečlivě přezkoumat a sepsat zápis o škodě. Takový zápis je doručovatel povinen podepsat.
5.8.Prodávající postupuje při popisu nabízeného zboží a při jeho propagaci na základě svého nejlepšího vědomí a svědomí a v souladu s popisem a doporučeními dodavatelů. Prodávající proto neodpovídá za výjimečné případy na straně Kupujícího - Spotřebitele, při kterých není možné zboží běžně využívat k účelu, pro který bylo vyrobeno, propagováno a prodáváno a Prodávající tuto nemožnost nezapříčinil.
5.9.Prodávající je povinen informovat Kupujícího – Spotřebitele bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů o tom, zda byla reklamace vyřízena a jakým způsobem, a to na elektronickou adresu, kterou uvedl při reklamaci nebo
v objednávce. Prodávající v tomto oznámení uvede lhůtu pro vyzvednutí reklamovaného zboží.V případě, že si Kupující - Spotřebitel nevyzvedne reklamované zboží ve stanovené lhůtě, je provozovatel oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocí prodat na účet Kupujícího - Spotřebitele.O tomto postupu musí provozovatel Kupujícího - Spotřebitele předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu pro převzetí zboží.
5.10.Prodávající nenese odpovědnost za jakékoli ztráty, zranění nebo poškození majetku, ať už přímé nebo nepřímé, způsobené vadou dodaného zboží, pokud tato ztráta, zranění nebo poškození majetku nevzniklo nedbalostí, opomenutím nebo úmyslem na straně provozovatele.
6. Závěrečná ustanovení
6.1.Tyto Obchodní podmínky jsou volně dostupné na stránkách Internetového obchodu Prodávajícího a Kupujícímu je umožněna jejich archivace a reprodukce.
6.2.Jazykem komunikace mezi Prodávajícím a Kupujícím a jazykem kupní smlouvy je slovenský jazyk. Uzavřené kupní smlouvy jsou archivovány Prodávajícím v elektronické podobě a nejsou přístupné jiným osobám.
6.3.V případě, že by byla některá ustanovení těchto obchodních podmínek z jakýchkoli důvodů neplatná nebo neúčinná, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí obchodních podmínek nebo kupní smlouvy.
6.4.Znění těchto Obchodních podmínek může Prodávající měnit a doplňovat. Změněné obchodní podmínky jsou účinné dnem jejich zveřejnění. Práva a povinnosti Prodávajícího a Kupujícího vzniklá přede dnem nabytí účinnosti nového znění Obchodních podmínek nejsou změnou dotčena.
6.5.Smluvní strany se dohodly, že pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, tento smluvní vztah jakož i všechna práva a povinnosti smluvních stran s ním spojené se řídí českým právem, s vyloučením všech kolizních norem. Tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
6.6.Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu zajišťuje v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Orgánem dozoru na ochranu Kupujícího - Spotřebitele je Slovenská obchodní inspekce, Inspektorát SOI pro Žilinksý kraj, Předměstská 1359/71, 010 01 Žilina.
6.7.Smluvní strany se dohodly, že k projednání jakýchkoli sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím je dána pravomoc soudem České republiky. Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím - Spotřebitelem lze řešit i mimosoudní cestou.